Semesterhjärna

Två dagar kvar till semester men min hjärna har nog redan givit upp. Jag har så många åsikter om t ex tonen och innehållet på politikerbloggen (www.politikerbloggen.se), om hur vi kan förbättra situationen för sociala företag genom att införa sociala hänsyn i upphandlingspolicys, hur valanalyserna efter EU-valet presenteras osv men huvudet orkar inte formulera någonting. Istället har jag ikväll bakat tårtbottnar för att bjuda mina kollegor på sommartårta på torsdag. Har man inte anledning att gå på någon skolavslutning får man fixa lite avslutningskänsla själv, tänker jag. Det återstår att se om vi kommer sjunga Den blomstertid också.. 😉

Kommentera

