Partikongressen nästa!

Tra la la, jag vann omröstningen om platserna till partikongressen i höst!!! Fick beskedet i inboxen idag och det känns lite overkligt. Jättekul att vinna (tack alla ni som röstade varannan damernas!), jättespännande att få delta på en partikongress och lite vemodigt att två av mina “medtävlare” inte får åka. Jag hoppas att de får en ny chans ett annat år för det är kloka, trevliga killar som kandiderat. Dessutom har jag en motion till partikongressen (Bygg ut Finsam) som jag nu har möjlighet att argumentera för.

Livet består visst alltid av kontraster, eller hur?!? Medan jag satt i traktorn och körde in 61 st storbalar med hö (ca 250 kg styck) i foderrummet förkunnade ett mejl att jag kommer vara ombud på kongressen i höst. Märkligt. Och roligt!!!

Kommentera

