Facebook

Jag har kapitulerat och det är bara att erkänna – jag gillar det! Har hårdnackat hävdat att Facebook inte är något för mig, jag har inte tid, inget behov bla bla bla. Och nu har jag surfat runt i ett par timmar på “fejan” och hittat gamla bekanta, skickat vänförfrågningar till höger och vänster och haft jättekul. Inser att det kan bli lite beroendeframkallande, om man inte har två små knattar som ständigt pockar på uppmärksamhet och vill leka, läsa sagor eller bara berätta om någon fundering. De kommer inte acceptera datorn som alternativ till mammatid och tur är väl det!

Kommentera

