Telefonväkteri

På lördag 24 oktober ska jag försöka ha “telefonväkteri” i Radio Norberg kl 11-12. Eftersom jag är ombud för Norra Västmanland på Socialdemokraternas partikongress sista veckan i oktober är tanken att lyssnare (medlemmar som ickemedlemmar, sympatisörer likväl som kritiker) ska kunna ringa och ställa frågor om vad (S) vill i olika frågor eller göra “medskick” i angelägna frågor till partikongressen. På kongressen ska den framtida socialdemokratiska politiken fastställas och för mig är det viktigt att ha med mig åsikter från hela länsdelen.

Alltså, ring gärna 0223-235 33 på lördag och ställ din fråga (förhoppningsvis kan jag ge ett adekvat svar) eller för fram din åsikt. Ett telefonväkteri utan inkommande samtal blir inte så kul. Passa på att göra din röst hörd!

Kommentera

