Heja Mona!

Jag måste erkänna att jag blev rörd, nästan till tårar, av Monas inledningstal igår. Det var så självklart, självsäkert och glaskart på alla de punkter som känns angelägna idag; att skapa ett soldariskt, hållbart samhälle för alla. Jag fick ståpäls! Tidigare har jag inte varit något uttalat Mona-fan men det är jag nu. Vi kan vara stolta över vår partiledare.

Monas uppmaning till oss alla var att i alla debatter, alla tal och alla insändare det kommande året slå fast tre saker:

Jobben först, skatt efter bärkraft och välfärd efter behov. Så enkelt är det!

Kommentera

