Förhoppningar om 2012

Jag hoppas att vi snart får mer snö i Norberg så att barnen kan åka skidor och pullka och att alla andra kan åka Engelbrekts- och Kristinaloppen i februari. Jag hoppas att världens alla ledare tar sig samman och tar ansvar för en hållbar utveckling av vår värld. Jag önskar att de som behöver det får modet, viljan och insikten att vidta de åtgärder som krävs för att lösa skuldkrisen, klimatkrisen, alla väpnade kriser och vattenkrisen. Jag håller alla tummar jag har för att Sveriges regering ger våra unga förutsättningar att ta sig in och hålla sig kvar på arbetsmarknaden.

Jag hoppas att min gamla sängbundna släkting får sluta sina dagar i frid, att mitt parti åter vädrar morgonluft och juni blir en perfekt höskördarmånad.

Till sist sänder jag en tanke till alla mammor och pappor så att vi orkar vara så bra föräldrar vi bara kan för våra barn.

Där har du mina önskningar för nästa år.

Vad hoppas du på?

Kommentera

